středa 10. srpna 2011

VKV QRP 2011

VKV QRP závod 2011. Letošní QRP závod na VKV, se sice jel, ale možná se nekonal? Na stránkách ČRK je závod vypsán. Dle diskuzí na ok-listu ale vyplývalo, že letos je jediný QRP závod a to ten krátkodobý v neděli. Ale závod vypsán je, nikdo ho nezrušil, tak tedy platí co je psáno. Na pár hodin v neděli bychom netahali krámy na hory. A půvab těchto závodů je v tom, že jsme na kopci od pátku a je to vlastně ten správný Polní den jak má být.
Vyrazili jsme v pátek v tradiční sestavě OK1FKD, OK1XR, OK1AQB. V sobotu dorazil ještě Jirka OK1HJZ. Vybaveni Kenwoodem TR751E upraveným na 10W, antenou Krtkou (od slova Krtek jinak 13el. F9FT)dorazili jsme postupně na barák OK1KSO na Lysé hoře v Krušných horách JO60OK. V klidu jsem nainstalovali zařízení, Pepa namontoval antenu na sřechu a páteční večer jsme se věnovali společenským vědám. Začátek závodu v pohodě, sem tam stanice, žádný maraton. I nějaký ten DX přišel. HA,SP,S5,9A.

Jindra OK1XR




Pepa OK1FKD u anteny Honza OK1AQB

Noc klidná, jelikož jsme šli spát. Nemělo smysl ponocovat. V neděli ráno, vstávali jsme v lidskou dobu (já v 7.00 UTC), Pepa už seděl u radia. Začal Alpe Adria a QRP závod Mirka OK1DOM,bylo hned co dělat. Vydrželi jsme do 15.30 UTC a pak sbalit krámy, uklidit a pozamykat barák. V 16.30 už jsme byli doma.
Celkem 175 QSO. Z toho 106xOK, 19XDL,11xHG,11xS5,9xOE, 7xSP, 5xOM, 3x9A,1xF, 1xHB, 1xI, 1xON.
celkem 37900 bodů. Nejvíce hodin hodin strávil u radia Pepa OK1FKD. Já OK1XR jsem byl línej a nebaví mne u toho dlouho sedět. Tak naslyšenou v QRP závodě zas příští rok.

Ten to z domova všechno hlídal.

Žádné komentáře:

Okomentovat